Згідно Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.

Обов'язковою умовою обміну або повернення товару є:

  • Товар без слідів використання та експлуатації.
  • Копія або оригінал товарного чеку, вкладеного в посилку.
  • Якщо покупка товару була здійснена в фізичній точці продажу, то необхідна обов'язкова наявність касового чека.

Повернення товару, замовленого на відділення «Нова Пошта»

Якщо Ви замовляли товар на відділення «Нова Пошта», то повернути його можна:

  • при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за характеристиками;
  • відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку і направити на адресу, зазначену в повідомленні від Клієнт-Менеджера.

Зверніть увагу! Посилку на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.

Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних при відправці посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, в іншому випадку, магазин не несе відповідальність за її отримання.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:

  • Товари з нанесенням Ваших персональних даних.
  • Товари виготовлені на замовлення.

Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту, з якої був зроблений платіж (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.

Як подати заявку на обмін повернення

Для подачі заявки на повернення товару, зв'яжіться з нами по одному з номерів, вказаних на сайті, або надішліть листа на нашу пошту: record.onlineshop@gmail.com