Згідно Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.
Обов'язковою умовою обміну або повернення товару є:
- Товар без слідів використання та експлуатації.
- Копія або оригінал товарного чеку, вкладеного в посилку.
- Якщо покупка товару була здійснена в фізичній точці продажу, то необхідна обов'язкова наявність касового чека.
Повернення товару, замовленого на відділення «Нова Пошта»
Якщо Ви замовляли товар на відділення «Нова Пошта», то повернути його можна:
- при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за характеристиками;
- відправивши товар на відділення «Нова Пошта». Повернення необхідно оформити як звичайну посилку і направити на адресу, зазначену в повідомленні від Клієнт-Менеджера.
Зверніть увагу! Посилку на повернення необхідно оформити на кур'єрській службі «Нова Пошта» без післяплати. В іншому випадку магазин не зможе її отримати.
Шановні клієнти, перевіряйте правильність даних при відправці посилки (ПІБ одержувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, в іншому випадку, магазин не несе відповідальність за її отримання.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», поверненню не підлягають наступні товари:
- Товари з нанесенням Ваших персональних даних.
- Товари виготовлені на замовлення.
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту, з якої був зроблений платіж (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти - гривня). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 7 робочих днів. Зарахування та зняття грошових коштів відбувається згідно з тарифами Вашої картки.
Як подати заявку на обмін повернення
Для подачі заявки на повернення товару, зв'яжіться з нами по одному з номерів, вказаних на сайті, або надішліть листа на нашу пошту: record.onlineshop@gmail.com